Schimbarea aceea

29.10.16., trecut de ora 22

Eram la cea mai populara petrecere de Halloween din oras. Teoretic eram în organizare dar practic nu trebuia sa fac absolut nimic, doar sa ma distrez.

Dar sa fii clasa a 8 a și să ieși în oraș cu colegii după ora 10… nu se prea poate. Asa ca stăteam cu ea, cu “mama” mea căreia îi voi spune aici Penelope pentru ca da. 

Anyway, Penelope mi-a spus ca vrea sa iasă putin de la petrecere pentru ca ii e cald. Eram de acord cu ea. Era foarte cald asa ca am ieșit cu ea din local. Am trecut strada și ne-am așezat pe scările unui spațiu părăsit. Penelope și-a aprins o tigara și s-a uitat la mine. M-a întrebat dacă am fumat vreodată și, normal, i-am spus ca nu. După două dati în care i-am refuzat tigara, am cedat tentației. Proasta mișcare căci m-am înecat ca o neofită cu fumul dăunător. 

Stand afara, Penelope și-a mai chemat doi prieteni, unul costumat în Jon Snow iar celălalt într-un drac. Ma simțeam atât de mică pe lângă ei dar într-un fel ciudat, asta nu ma deranja deloc. Penelope a scos din rucsacul ei o sticla de vin și două de Strongbow cu care sa ne “delectam”.

Și așa a decurs, in linii mari, seara în care mi-am schimbat eu acea perspectiva, seara în care răspunsul meu la “vei vrea sa fumezi vreodată?” se schimbase. Seara în care mi-am dat seama ca nu mai eram fetita cuminte a mamei care nu face nimic fără voia ei. Și chiar mi-a plăcut sentimentul asta nou de nepăsare amestecat cu libertate.

Iar acum, câteva luni bune mai târziu, ajung la concluzia ca atâta timp cât mie nu mi se pare ceva greșit, nu e deloc greșit. Și concluzia asta ma bucură.

Leave a Reply

