Conversație cu o parte din mine

Draga perfecționistă,

Știm amândoua ca ai avut parti bune și parti proaste. Dar dacă suntem sincere, stim ca ai devenit o povară și nu un ajutor.

Te deranjează fiecare pata, fiecare scăpare din jur dar mai ales din mine. Ești obsedată de faptul ca fata mea nu arata perfect, ma certi pentru fiecare scăpare de comportament, fiecare pas greșit. Dai vina pe mine pentru fiecare problema. Ma împingi de la spate cu o brutalitate barbara și îmi spui ca nu sunt suficient de buna. Ca nimeni nu ma va placea asa. Ca trebuie sa fiu mai buna. 

Dar tu? Draga perfecționistă, ești tu oare lipsită de defecte? Continui sa ma certi pentru tot ceea ce fac greșit având impresia ca asa voi deveni ca tine, ceea ce vrei tu sa fiu. O perfecționistă. Când vei ajunge la concluzia ca nu asta caut de fapt? Vezi fiecare nonconformitate din cei din jur. Îi privești pe toti cu un dezgust nemărginit și încerci să îmi insufli și mie aceste gânduri.

Dar nu vreau sa îmi mai pese. Nu mai vreau sa iti ascult vocea plina de reproșuri la adresa tuturor. Nu vreau sa te mai am aici, lângă mine tot timpul, gata de dejoneala. Nu vreau sa îmi mai dictezi ce ar trebui sa fac, ce ar trebui eu sa fiu și nu sunt.

Draga perfecționistă, nu te mai vreau aici.

Cu sinceritate, 

Eu, imperfecta din umbra ta

Leave a Reply

