Despre judecata, “judecatori” si acuzat

Lumea spune ca, atata vreme cat tie iti place cine esti, nu ar trebui sa te schimbi de dragul altora. Dar daca iti place de tine asa cum esti si persoanele te barfesc pentru asta, ce ar trebui sa faci atunci? Ce ar trebui sa faci daca tie iti place de persoana ta, dar nu ai nici un prieten care sa te placa asa cum esti?

Am scris randurile de mai sus pe o foaie, cu gandul de a i le citi psihologului scolii dupa vacanta. Vreau un raspuns. Am nevoie de un raspuns.

In ultimul an am trait cu acest motto, ca sa ii zic asa: atata timp cat tu te placi pe tine asa cum esti, da-i dracu pe cei din jur; niciodata nu o sa ii poti multumi pe toti. Si e adevarat, trebuie sa recunosc. Niciodata nu ii voi putea multumi pe toti. Dar doare atunci cand nu poti multumi pe nimeni.

Sunt eu oare atat de oribila incat sa nici nu vreti sa fiti in clasa cu mine? Sunt eu oare atat de oribila incat sa nu vreti sa-i lasati pe cei la care tineti in jurul meu?  Doamne! Sun ca un monstru! Oare chiar sunt unul? Ei bine m-am intrebat asta si mai demult, lucru vizibil in unul dintre blogurile mele anterioare.

Nu, nu cred ca sunt un monstru si nu cred ca merit sa fiu tratata asa. Nimeni nu cred ca merita asta, in realitate. Nu cred ca merit sa fiu barfita, nu cred ca merit sa fiu batjocorita; nu cred ca merit sa fiu deprimata din cauza voastra! Scuze, dar chiar nu pot sa cred asta!

Nu stiu care ar trebui sa fie concluzia acestui blog. Voiam doar sa pun randurile de inceput undeva, in siguranta, ca in caz ca imi pierd foaia mea intrebatoare sa-mi regasesc intrebarea.

Promit ca atunci cand voi primi un raspuns la aceasta intrebare, voi scrie un blog despre asta.

Leave a Reply

